חיפוש באתר
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה
-
** קול קורא ** DOC-LAB-TLV לשנת 2024
הקרן ועמותת דוקאביב שמחות להכריז על פתיחת ההגשה למעבדה הייחודית! מועד הגשת המועמדות עד ל-10/04/2024 בשעה 16:00. >>
-
**קול קורא** להגשת סרטים עלילתיים קצרים ליוצרים/ות מהחברה הערבית – מאי 2024
מועד אחרון להגשה – יום רביעי 01/05/2024 בשעה 23:59 // حتى موعد أقصاه 1/5/2024 الساعة 23:59 >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל קולנוע דרום בדרך 2024
02/03-27/03/2024 - הפסטיבל מתקיים במתכונת מיוחד של "פסטיבל נודד" לאורך חודש מרץ 2024 >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול הפקה 2024
תאריך אחרון להגשה: 17/03/2024 בשעה 23:59. לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – מרץ 2024
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. מועד אחרון להגשה 03/03/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** ליוצרי קולנוע דרומיים להשתתפות במיזם הקולנוע החברתי "Docummunity"
הנחיית קבוצות מקרב מפוני יישובי עוטף עזה והנגב המערבי. מועד הגשה אחרון: 15/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא ** מועד הגשה בתחום הייעודי מסלול השלמת הפקה 2024
לקידום ועידוד יוצרות/ים מהפריפריה החברתית, התרבותית והגיאוגרפית ולקידום היצירה הקולנועית הרב-תרבותית בישראל. תאריך אחרון להגשה: 14/02/2024 >>
-
המעבדה מיועדת לסרטים עלילתיים קצרים עד 15 דקות. מועד הגשה אחרון: 04/02/2024 בשעה 23:59. >>
-
**קול קורא** סרטי תעודה – מועד פברואר 2024
מועד אחרון להגשה: 04/02/2024 || בשעה 23:59. >>
-
פסטיבל סולידריות לקולנוע וזכויות אדם 2023
הפסטיבל מתקיים במהדורה מיוחדת בסינמטק תל אביב ובמקומות נוספים ברחבי הארץ בתאריכים 24-31/12/2023 >>
-
המלצות בנוגע לנוכחות ישראלית בפסטיבלי קולנוע בינלאומיים בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר
מסמך זה נועד להסב את תשומת לבכם.ן למספר דגשים חשובים ליוצרי.ות קולנוע המוזמנים לפסטיבל בינלאומי בעת הזו. >>
-
** קול קורא** בזק ליוצרים ויוצרות מתעדים
לפרויקטים תיעודיים קצרים להפקה ופרויקטים תיעודיים ארוכים לפיתוח, העוסקים בכל היבטי מלחמת חרבות ברזל, ומתחילים צילומים עכשיו! >>
-
טופס רישום לבעלי מקצוע בקולנוע וטלוויזיה // Film and TV professionals in Israel
אנחנו מזמינים אתכם/ן בעלי מקצוע המעוניינים להירשם בטבלה שיצרנו. >>
-
פנים רבות – הקולנוע הדוקומנטרי בעקבות הזהות היהודית והישראלית 2023–2024
נפתחה ההרשמה! התוכנית מתקיימת במוזיאון אנו - מוזיאון העם היהודי. >>
-
סרטי הקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה 2023
הפסטיבל יתקיים בתאריכים 28/09-07/10/2023, בסינמטק חיפה וברחבי העיר >>
-
ניתן להגיש הצעות לפרויקטים בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. // يمكن تقديم طلبات لأفلام قصيرة من كل الجانيرات. حتى موعد أقصاه: 26/11/2023 >>
-
**קול קורא** חממת קולנוע עלילתי לנשים יוצרות – מחזור 5
בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
לסרט קצר באורך של 5–7 דקות בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
** קול קורא** מועד הגשה לסרטי גמר של סטודנטים – אוקטובר 2023
ניתן להגיש סרטי גמר בכל הז'אנרים. בעקבות המצב מועד ההגשה נדחה ליום ראשון 26/11/2023 בשעה 23:59. >>
-
ברכות חמות לסרטי הקרן המועמדים לפרסי אופיר! >>
-
עזמי (56) שנפל בצעירותו לשימוש בסמים קשים, ריצה עונש מאסר על סחר בסמים, ויצא מהכלא עם קשרים וידע שהשאירו אותו בעולם הפשע שנים. בסוף הצליח להודות שהוא מכור, נכנס לתוכנית גמילה, התנקה מסמים ועזב את חיי הפשע, ובהמשך הפך למדריך חברתי והחל לעבוד עם כל מיני קבוצות כמו נוער בסיכון או רגיל, שיקום אסירים, מכורים […] >>
-
שלוש דמויות משרטטות את דיוקן שכונת פועלי סימנס בברלין, שהפכה למוזיאון פתוח של בנייני הסגנון הבינלאומי. פועל בודד שעורג לימים הטובים של סימנס, אם חד-הורית יהודייה שגרה בבניין מימי המשטר הנאצי, וילדה למשפחת מהגרים מגאנה שמתגוררת בדירתו המקורית של האדריכל האנס שארון. מבעד לסיפורי הדמויות ולתלישותן, נחשפות התמורות שחלו במשפחת הפועלים הגרמנית ובמרחב האוטופי שנוצר […] >>
-
מאיר וטובה (60) חיים יחד באחת משכונותיה החדשות של חולון בתחושת פספוס והחמצה לא מדוברת. גולת הכותרת של חייהם היא חופשתם השנתית ברודוס. כשלדירת הפנטהאוז בבניין המנומנם נכנס איציק מרציאנו (55), סוכן דוגמניות ממיאמי, רווק, נהנתן ומוחצן, המארח מסיבות קריוקי בביתו, מאיר וטובה מתמלאים בתחושת חיות מפתיעה. טובה מתחילה לפנטז על חופשות משותפות וארוחות ערב […] >>
-
-
הסרט מביא לראשונה את סיפור תחנת הרדיו "בית השידור הישראלי", שהפכה להיות קול ישראל בערבית. עם קום המדינה ועליית היהודים מארצות ערב, הייתה תחנת הרדיו כר פעילות אקטיבית ללוחמה מודיעינית ופוליטית כנגד מדינות ערב בשנות ה-40, ה-50 וה-60. לכאורה זאת הייתה תחנת רדיו ששידרה חדשות ושירים בערבית, אך בפועל השידורים שימשו את הממשל לתעמולה, לוחמה […] >>
-
על גבעה ללא תשתיות ובלי מקור מימון הוקם כפר ניסיוני, יחיד במינו, בעולם בו חיים בדו-קיום ובאחווה: מוסלמים, נוצרים ויהודים. בתוך הניסוי החברתי הזה נולדו ילדי נווה שלום. הסרט מספר את סיפורו של דור שצמח ביישוב מעורבב ומורכב, ומה קורה לו כאשר המפגש עם המציאות האלימה נכפה עליו. כל הדמויות שונות זו מזו אך ביחד […] >>
-
מתוך פרויקט מבטים מסוגרים 2020. לראשונה בחייו אחי חיליק (26) אברך כולל, נמצא בבית. כבר חודש שהוא מתמודד עם ביקורת שהוא חווה מהחברה החילונית, למרות שבכל הזמן הזה הוא לומד תורה בגפו. בזמן החדש שניתן לו להיות בבית הוא מגלה דברים חדשים שלא הכיר. >>
-
אלונה רומנטיקנית שנאחזת בהרגלים מיושנים, מנסה לנצח את תל-אביב. העיר משיבה מלחמה באמצעות רוכבי-אופניים, פקחי חניה, ובחורים שלא מאמינים באהבה. היא מתחילה לאבד תקווה, ובניסיון נואש פותחת פרופיל באפליקציית היכרויות. הדייט עם "בחור החלומות" נראה מבטיח, אך הכל משתנה כשנתקלת בבחור שכמעט דרס אותה, בתור לשירותים באמצע הדייט. >>
-
-
יעל, שבה מטיולה בהודו כשרגלה הימנית מגובסת. היא חוזרת אל ביתה בקיבוץ בו נושמות רק היא ואמה. יעל רוצה חדר משלה, מחוץ לבית אמה בכל מאודה. היא רוצה את החדר שהתפנה בשכונת חיילים ומועמד עתה למכרז לבני ובנות הקיבוץ. אך האם יעל תהיה מוכנה לשלם את המחיר בשביל להשיג מרחב משלה? >>
-
דוקו-ארט-האוס אישי המלווה חלומות, יצירה וצמיחה של משפחה צעירה, תוך מסע הישרדות קיצוני. במהלך 6 שנים, בין חללים אינטימיים למסדרונות בתי חולים, מתועדת משפחה בהתהוות. התמודדות האמנית עם רצף טראומות, דרך יצירה אישית ורפלקסיבית, מציפה את הפער בין החלום למגבלות הגוף. מתוך הקושי נובע מעשה האמנות, המציע נחמה ואפילו חיוך. >>
-
-
אנטון בן ה־18 מתגורר בדירה דחוקה עם סבתו ומבלה את ימיו בחברת גברים צעירים שגונבים סמארטפונים וסוחטים את בעליהם. כשאנטון גונב פלאפון מבחורה בשם מיתר, הוא נאבד בתוך עולמה, שאותו היא מתעדת באובססיביות בגלריית הסרטונים שלה. >>
-
הסרט מגולל את סיפורו של הענף הבולט הנמצא כיום במשבר עמוק – העיתונות מנקודת מבט ייחודית., באמצעות סיפורם של שני צלמי עיתונות אלי הרשקוביץ ("הארץ") ואדי ישראל ("מעריב"). שניהם תושבי הדרום. הרשקוביץ וישראל, כל אחד בדרכו מנסה לשרוד ולהישאר שפוי במקצוע ההולך ונעלם, אשר מאלץ אותם בכל רגע נתון לבחור בין עבודה למשפחה. זו הזדמנות […] >>
-
שלושים שנה שדוד טלקר הוא האב, הראש והלב שמאחורי קבוצת הקריקט דימונה צ'מפיונס, בועה הודית במדבר. הוא חולם להיות הראשון שיצליח לבנות מגרש קריקט בישראל. לאחר שהשחקן הכי טוב שלו עוזב והקבוצה בסכנת פירוק , הוא מעז להביט באומץ אל עברו ומרכיב מחדש את הפאזל של חייו. >>
הרשמה לניוזלטר
הרשמו לניוזלטר כדי לקבל חדשות ועדכונים על פעילות הקרן ומועדי הגשה